Grupy

Grupa młodsza

5:30-7:30 Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami i innymi zabawkami, oglądamy książeczki,
7:30-8:00 Idziemy na religię lub uczestniczymy w zabawach dydaktycznych
8:00-8:10 Ćwiczymy, tańczymy i bawimy się w kółeczku
8:10-8:30 Myjemy się
8:30-9:00 Jemy śniadanie! (lepiej się nie spóźniać, niezdrowo jeść chłodne posiłki i smutno siedzieć samemu przy stoliku)
9:00-9:30 Myjemy się i czyścimy zęby,
9:30-10:00 Uczestniczymy w zajęciach i zabawach: malujemy, rysujemy, lepimy, śpiewamy, tańczymy, liczymy
10:00-10:15 Odwiedzamy łazienkę
10:15-10:30 Ubieramy się w szatni
10:30-12:10 Wychodzimy na spacer lub bawimy się na placu zabaw
12:10-12:30 Wracamy z podwórka, rozbieramy się i przygotowujemy się do obiadu
12:30-13:00 Jemy pyszny obiadek!
13:00-13:20 Odwiedzamy łazienkę, myjemy się
13:20-13:50 Cichutko bawimy się zabawkami, żeby nie przeszkadzać chcącym odpoczywać dzieciom, uczestniczymy w zabawach zorganizowanych przez naszą panią
13:50-14:00 Myjemy się, i siadamy do stolików
14:00-14:20 Jemy podwieczorek!
14:20-14:40 Brudne rączki i buźki idziemy umyć do łazienki
14:40-17:00 Budujemy z klocków, bawimy się w kącikach zabaw, gramy w gry planszowe, układamy puzzle, domino, czekamy na naszych rodziców bawiąc się zabawkami, z uśmiechem idziemy do domu

Rozwijamy umiejętności i zainteresowania dzieci

W czwartki od 1300 do 1330 zabawy z językiem angielskim.

W środy od 1330 do 1400 zabawy przy muzyce.

Tematy kompleksowe na listopad:

  • Leśni przyjaciele
  • Przygotowanie zwierząt do zimy
  • W co się bawić, gdy na dworze plucha
  • Jesienna szaruga
  • Okolica, w której mieszkam

Grupa starsza

5:30-7:30 Schodzenie się dzieci, stwarzanie warunków do zabaw zgodnie z zainteresowaniami dzieci
7:30-8:00 gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, prace porządkowe w sali, gimnastyka poranna
8:00-8:30 w środę i czwartek zajęcia z religii, czynności higieniczne
8:30-9:00 śniadanie
9:00-9:15 czynności higieniczne, mycie zębów, przygotowanie do zajęć
9:15-10:00 zajęcia dydaktyczne będące realizacją treści programowych
10:00-10:15 Czynności higieniczne
10:15-10:30 przygotowanie do wyjścia na spacer
10:30-11:40 pobyt na świeżym powietrzu lub zabawy ruchowe w sali
11:40-11:50 powrót – czynności samoobsługowe w szatni
11:50-12:20 zabawy w kącikach zainteresowań
12:20-12:30 przygotowania do obiadu
12:30-13:00 obiad
13:00-13:15 odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej
13:15-14:00 gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne
14:00-14:15 przygotowanie do podwieczorku
14:15-14:30 podwieczorek
14:30-14:45 czynności higieniczne
14:45-17:00 stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna i zespołowa w zależności od możliwości i potrzeb dzieci, prace porządkowe w sali, rozchodzenie się dzieci